DUBNOVÁ VÝZVA 10 000 KROKŮ

    DUBNOVÁ VÝZVA 10 000 KROKŮ
    19. 3. 2025 – 30. 4. 2025
    Ostatní

    Místo: Chýně a okolí

    Pořadatel: Partnerství pro městskou mobilitu

    Vážení chodci,

    naše město se opět zapojilo do dubnové výzvy 10 000 kroků. 10 000 kroků je magické, ale zároveň velmi diskutované číslo. Jediné, u čeho panuje shoda, jsou pozitivní přínosy pravidelné, a pokud to jde, tak svižné, chůze. Pro někoho je 10 000 kroků brnkačka, pro jiného nedostižný cíl. Pro někoho je výzva 20, 50 a víc kilometrů za den, pro jiného i jediný kilometr může znamenat překonání své hranice. Není proto důležité, jestli výkonnostní žebříčky vedete nebo je uzavíráte. Důležité je být sám se sebou spokojen. Být lepší nebo minimálně stejně dobrý, jako včera a sledovat své pokroky. 
    Protože se ale množily připomínky, že „pořád vyhrávají ti samí“, že „se necítíte tak staří, abyste byli v kategorii 65+“ a mnoho dalších, rozhodli jsme se, že budeme v letošní dubnové výzvě chodce odměňovat jinak.

    Co to znamená jinak?

    • Budeme losovat výherce z chodců, kteří si při registraci / přihlášení zvolili svoji osobní výzvu. 
    • Celkem je 8 možností osobní výzvy: želva, ježek, žirafa, kočka, pes, surikata, zajíc, sob.
    • Pokud zvládnete v průběhu dubna svoji osobní výzvu naplnit 20 x, postupujete do slosování o cenu.

    Losovat se bude v každé z 8 možností osobních výzev výherce v kategoriích ženy, muži, děti narozené do roku 2013 (včetně) a děti narozené od roku 2014.

    To znamená, že vylosujeme 4 výherce v každé z osmi možností osobní výzvy.

    Co je to osobní výzva?

    Tak, jako si na nový rok dáváte svá předsevzetí, stanovte si svou výzvu. Pořadatel pro vás připravil osm kategorií podle náročnosti. Každá z nich má svého zvířecího představitele a je definována počtem kilometrů, který byste denně chtěli ujít.  
    Jelikož je pro nás důležitá pravidelnost, je potřeba, abyste stanovenou vzdálenost ušli každý den, ne v průměru za měsíc

     

    Jak si svou výzvu správně stanovit? Podívejte se, kolik toho obyčejně nachodíte a zařaďte se do kategorie, která je o něco vyšší, než je váš běžný denní průměr. Pokud si vyberete nízký cíl, nebude vás výzva bavit. Pokud si vyberete příliš vysoký cíl, budete akorát unavení a frustrovaní z toho, že se vám ho nedaří plnit. Vybírejte proto s rozvahou, a hlavně s ohledem na vaši pohodu :) 

    Svou výzvu si vyberte po přihlášení ve správě vašeho účtu na webu pořadatele.  


    Když se vám podaří ve 27 dnech splnit svou výzvu, získáte od pořadatele akce virtuální odznak, který se objeví u vašeho jména.  Protože jsme ale v Chýni mírnější než pořadatel akce, pro postup do slosování stačí, pokud svou osobní výzvu splníte ve 20 dnech měsíce dubna.

    Jak se vám daří, můžete sledovat na svém vlastním profilu v části tomu věnované. Pokud vás zajímají ostatní, podívejte se do podrobných statistik na portále. 

     



     

     

    Přejeme vám hezké chození a těšíme se na setkání při losování cen.

    Váš MěÚ

    Pokud máte problém se synchronizací aplikace 10 000 kroků a vašeho zařízení - zde je vyjádření organizátora akce a návod na vyřešení problému s přenosem dat:

    V prvé řadě nás mrzí, že Vy nebo vaši občané máte se synchronizací aplikace potíže. Aby to probíhalo bez problémů, je nutné časté otevírání aplikace a trpělivost. Jak probíhá proces přenosu dat se dozvíte v odkazu v aplikaci v políčku Zaznamenané kroky - Jak funguje přenos na server. Dozvíte se tam spoustu důležitých věcí jako třeba proč je třeba trochu trpělivosti nebo proč zrovna vaše zařízení (hodinky, náramek ...) může mít problém. Bohužel, rozhodnutí dát v chůzi šanci všem bez ohledu na zařízení, které kroky zaznamenává, s sebou nese i určitou míru složitosti. 
    Pro zjednodušení posílám pár rad a tipů: 
    1) často otevírejte aplikaci 10 000 kroků a zkontrolujte si proces přenosu dat (viz Zaznamenané kroky), který lze vidět pod osobní výzvou. 
    2) zkontrolujte si, zda aplikace (konektor), ze kterého kroky k nám posíláte, má správné a aktualizované informace. Pokud ne, problém je u vašich zařízení. 
    3) zkuste restartovat aplikaci, telefon, pokud vám aplikace nabízí aktualizaci, aktualizujte si ji. 
    4) buďte trpělivý, zejména ze začátku výzvy čelí aplikace velkým náporům. 
    5) v případě, že vám naše aplikace ukazuje méně kroků, než máte ve vašem konektoru. Vyčkejte 24 hodin, pak problém nahlaste na desettisickroku@magicware.cz  (pošlete co nejvíce údajů o vašem konektoru, typu telefonu, OS, ideálně třeba i printscreen obrazovky a komunikujte z e-mailu pod kterým jste ve výzvě registrovaní) 
    6) v případě vám naše aplikace ukazuje více kroků, než máte ve vašem konektoru. Ověřte si, zda máte napojený jen jeden konektor, pokud ne, může být problém právě tam. Pokud ano, vyčkejte 24 hodin, pokud se problém nesrovná, kontaktujte desettisickroku@magicware.cz 
    7) i další problémy spojené s chodem aplikace, můžete směřovat na desettisickroku@magicware.cz
    V případě, že jde o chybnou synchronizaci (př. bod 5 a 6) a konektor máte stále připojený, nenahrávejte si chybějící (nesynchronizované) kroky ručně formou "vložených aktivit". Kdybyste to udělali, tak se pak stane (po vyřešení problému a dohrání kroků skrze konektor), že dojde k duplicitám. 
     

    Cookies

    Webové stránky naší obce používají cookies. Díky tomu máme lepší přehled o tom, co vás na webu nejvíce zajímá a můžeme tomu lépe přizpůsobit jeho obsah. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
    Souhlas můžete odmítnout zde.