Podatelna
Kontakt:
Městský úřad Chýně, Hlavní 200, 253 03 Chýně
tel: 739 001 324
email: epodatelna@chyne.cz
Úřední hodiny Podatelny:
pondělí | 7:00 - 18:00 | 12:00 - 13:00 polední pauza |
úterý | 8:00 - 12:00 na objednání | |
středa | 7:00 - 18:00 | 12:00 - 13:00 polední pauza |
čtvrtek | 8:00 - 12:00 na objednání | |
pátek | 8:00 - 12:00 na objednání |
Služby podatelny
- příjem, evidenci a vypravení listovních zásilek,
- příjem podání od fyzických a právnických osob
- příjem a vypravení balíkové pošty,
- zapisování pošty pro Městský úřad Chýně
- zajišťuje spisovou službu a činnost podatelny Úřadu
- poskytování informací ohledně odeslaných a přijatých obálek
- příjem, výdej a evidence žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb.,o svobodném přístupu k informacím
- obsluha datových schránek a vypravení datových zásilek úřadu
- obsluha elektronických zásilek úřadu (e-podatelna)
Příjem dokumentů
- osobně: Městský úřad Chýně, Hlavní 200, 253 03 Chýně
- písemně: Městský úřad Chýně, Hlavní 200, 253 03 Chýně
- datová schránka: bvpbrux
- e-podatelna (pouze pro zprávy s platným elektronickým podpisem): epodatelna@chyne.cz
- prostřednictvím portálu občana a eidentity na webu města Chýně
E-PODATELNA
Jednou e-mailovou zprávou zasílejte prosím pouze jedno podání!!! Na to Vám vždy bude doručena automatická odpověď o přijetí.
UPOZORNĚNÍ – pouze pro zprávy s platným elektronickým podpisem!
Elektronická podatelna Městského úřadu Chýně byla zřízena na základě nařízení vlády č. 304/2001 Sb., kterým se provádí zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu, ve znění pozdějších předpisů.
Technické parametry přijímaných datových zpráv:
Datové zprávy jsou přijímány ve formátech: *.htm, *.html, *.jpg, *.pdf, *.rtf, *.doc,*.docx, *.txt, *.xls.
V případě pochybností vzneste dotaz na naši e-podatelnu, zda daný formát městský úřad akceptuje.
Postup v případě zjištění škodlivého kódu u přijaté datové zprávy:
Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód, není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého kódu.
Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:
Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je:
- zaručený elektronický podpis oprávněného zaměstnance podatelny městského úřadu
- datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena
- identifikátor datové zprávy (dokumentu) přidělený elektronickou podatelnou
Pokud potvrzení doručení datové zprávy nedojde, zpráva nebyla doručena.
Způsob vyřizování elektronických podání:
Podání přijatá prostřednictvím elektronické podatelny a splňující předepsané náležitosti, městský úřad Chýně vyřizuje stejnými postupy a ve stejných lhůtách jako podání neelektronická. Pokud dáte souhlas o informování skrze eportál občana uvidíte stav zpracování ve vaší části webu.
Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny:
Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na adresu ou@chyne.cz
Právní předpisy, podle kterých je možné vůči orgánu veřejné moci činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů:
Oznámení podle nařízení vlády č. 495/2004 Sb., kterým se provádí zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu. Jedná se o datovou zprávu, která obsahuje název orgánu veřejné moci, adresu jeho elektronické podatelny a je podepsána uznávaným elektronickým podpisem oprávněného zaměstnance nebo označena elektronickou značkou orgánu veřejné moci podle zákona č. 227/2000 Sb. o elektronickém podpisu, ve znění pozdějších předpisů.